first day of my life

dammråtta

Kategori: livet

Har kommit på en sak, hur mycket vi än städar här hemma så ser det likt förbannat likadant ut efter bara några timmar. Det är som om dammråttorna gömmer sig medan dammsugaren är igång. Eller så är jag bara kass på att städa, men så kan ju inte vara fallet eftersom jag ju jobbat som städerska i ett halvår... Ett av mina bättre jobb, haha. Så sjukt tråkigt. Upp kl 05.00 och sen sov jag hela dagen när jag slutat för jag var så jävla trött. Inte alls vettigt! Ett av mina favoritställen jag städade på var på hycop i motala där jag gick runtruntrunt i fabriken och städade toaletter mest hela tiden. Äckliga bajsränder och skit i handfaten, killarna var ju inte direkt renliga av sig.

Känner mig deppig över landola nu, vill bara att det ska lösa sig. Hatar när livet vänds upp och ner, vem hade kunnat ana det här? Allt var ju toppen. F A N

Kommentarer


Kommentera inlägget här: