first day of my life

17 oktober,

Kategori: livet

Imorgon firar jag och tompa att vi varit offentligt ihop i 9 månader. Känns rätt bra faktiskt =). Annars leker livet, vfun är toppen, och både barnen och min lärare är kanon, skitskoj. Fick gå tidigare idag iallafall, så nu hinner jag städa och fixa lite här hemma innan tompa kommer hem, kul att ha det lite fint och iordninggjort. Det ligger snus överallt i hela lägenheten, verkligen överallt, under soffan, under sängen, vid datorn, i diskhon, på byrån, på tvbänken... sjukt äckligt. En vacker jag ska jag samla in alla himla snus så han får se hur många det är.

Fikade på stan m flickorna igår, Linn, Emelie och Camilla. Mysigt ♥. Hittade världens minsta cafe där man fick en godis till den varma chokladen, mums :D. Ikväll är det fotboll så vi har dragit ihop ett gäng som ska titta, kan vara kul att umgås lite utan att ha sprit med i bilden, brukar ju lätt bli så.

Går upp 7 varje morgon nu och det tär verkligen på en, man är hur trött som helst, inte van vid dem här tiderna, så har somnat innan 22 både i måndags och igår. Dagarna blir så korta då, inte alls kul. Men vi hann med att gå och äta sushi på en restaurang igår iallfall, eller tompa åt kyckling o nudlar men det har blivit så mycket sånt senaste tiden så ville förändra mig lite.

Får reda på om jag klarade tentan den här veckan också, skitnervös men det gick nog bra får vi hoppas :D.

Landola kommer hem i mitten av December, känns hur bra som helst!

Nu ska jag städa klart,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: