first day of my life

underbart vackert.

Kategori: livet

Blev väckt av Emmy som ringde från bussen idag vid 12, pinsamt att vakna så sent, halva dagen har ju faktiskt gått. Tompa skyller på jetlagen, men det tror jag inte riktigt på, jag tror bara vi var trötta och sega. Pratade på ett tag och ditt och datt, så skönt att prata med henne, man är så dålig på att ringa och höra av sig, det händer alltid en massa annat som tar upp tid. Men det är inget som man kan skylla på, det gäller ju att ta sig tid.

Idag är en underbar fredag, lite molnligt, men annars ser det fint ut ute, har inte vart utanför dörren än, men ska iväg och fika med Emelie o Linn om en timme, mysa. Ikväll blir det Idol och slappa, hoppas på att se det med lite folk, blir så mycket roligare då.

För övrigt köpte jag mat för 800:- igår, så nu går vi inte hungriga den sista veckan, skönt att ha massa mat att kunna välja mellan utan att behöva åka och köpa till massa saker, blir mycket dyrare på det sättet.

bäst jag äter lunch nu innan jag traskar iväg mot stan,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: