first day of my life

tapetjakt.

Kategori: livet

ojoj liv i luckan. Vi drog iväg och hoppades på att hitta en snygg tapet/fondvägg till nya sovrummet... Vi hittade lite skit men kom ganska fort fram till hur olika stil vi har. Inte bra när det kommer till såna här val, man vill ju tapetsera så att man själv trivs, de ska ju ändå sitta på väggen i ett par år framåt. Vi tog hem ett par förslag men nu har vi hittat några andra som vi ska åka tillbaka och titta på imorgon. Jag är bestämd när det kommer till att jag inte vill ha vita väggar i sovrummet alls, men jag kanske får ändra mig... Vi får se.

Tror förövrigt det blir en lugnlugn helg för mig, Idoltittande imorgon, annars vet jag inte alls vad som händer. Vi skulle ju åkt hem men det blir inte så nu, mamma och pappa kommer ju om en vecka så känns onödigt. Flytten känns lite snurrig just nu och till råga på allt har jag ju tenta den 8 dec.. Så det blir att flytta klart så mycket som möjligt under helgen och sen plugga järnet. Ska försöka läsa lite i helgen oxå.

Nu ska jag tjata på tompa och se ett till prisonbreak-avsnitt =P.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: