first day of my life

sovasäng

Kategori: livet

image339Har varit en sjukt seg dag. Hade en skitrolig kväll tillsammans med Emelie, Linn Camilla, Emelies bror, Anders o Fredrik igår. Vi drack vin, snackade skit och tog massa kort. Kön till Kåren var sjukt lång och det tog en timme för oss att glida inåt dansgolvet. Roligt som fan, och för en gång skull hade jag inte ont i magen en dugg, en lättnad.

Skolan kl 10 idag, jag var väl inte fräshast i stan men jag pallade iallafall nästan hela dagen, skippade sista föreläsningen, för annars hade jag nog somnat en en av bänkarna. Sovit här hemma en massa nu, och känner mig redo för ännu en kväll på kåren. Blir nog mysigt, men jag ska hålla mig till mat och vatten tror jag. Stefan, Rebecka, Alis, Martin och Maria ska med oxå, så vi får nog en skojig stund.

Glada vi i kön :)

dags att hoppa i duschen nu,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: