first day of my life

skräckfilm

Kategori: livet

image335Fy fan ryser fortfarande. Varit på bio med tompa, 1408.. Bland de värsta filmerna jag sett tror jag. Hade handen för ansiktet kanske 90% av tiden. Riktigt läskig och man hoppade till en jävla massa gånger. Usch, det är verkligen inte min genre på filmer, jag tycker det är kul att skrämd, men nu sitter jag här vettskrämd och kommer säkert drömma en massa otäckt inatt till råga på allt. Hade ett fjortisgäng som tog upp en hel jävla rad, kommer inte ihåg att man var så jobbig själv, men kanhända att det tyvärr var så. De satt och skickade sms till varandra och tog kort med digitalkameran, irriterande jävlar.

Tog en pizza på Gastons innan, ganska gott, men inte värt pengarna direkt. Men de har en riktigt härlig atmosfär, får gå och ta en fika där någondag tjejer.

Nu ska vi se en tecknad för att komma över den värsta chocken innan vi sover.

Godnatt sen.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hallå :) Nej, vi har eller ska inte göra slut. Bara blir särbos ett tag. Hur länge det blir vet vi inte... Men vi behöver det här!
    Kul att du läser hos mig också :)
    Kram.

    2007-11-01 | 23:53:39
    Bloggadress: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här: