first day of my life

Oprah,

Kategori: livet

image347Fan jag gråter jämt till Oprah, nästan varenda gång jag ser det.. Jag gråter till Extreme Home Makeover, jag gråter till animal cops, och jag gråter till töntiga romantiska komedier. Jag gråter när jag hör "Simple the best" eftersom det påminner mig om stallet, och jag gråter när det händer tråkiga saker på Greys anatomy. Det här innebär att jag under en vecka hinner gråta rätt så mycket, mest medlidande-tårar men några sorgsentårar oxå.
Jag tror jag fått gråtgenen att mamma & pappa för båda två är sjukt blödiga.

Men jag ser det som en bra egenskap, att kunna gråta över andras lycka.

Kommentarer

  • emelie säger:

    åh, såg du dagens oprah? så fruktansvärt. jag saknar dej redan gumman! du är så himla fin. ha en fin helg, nästa flyttar viii! oooh. kram!

    2007-11-23 | 14:28:00
    Bloggadress: http://www.laady.blogg.se

Kommentera inlägget här: