first day of my life

kärlek

Kategori: livet

Tompa och jag har haft en lugn och skön dag. Vi är båda snoriga och förkylda så orkade inte med någonting alls egentligen. Traskade med väskorna på ryggen till sannarpsbadet iallafall och simmade och bubblade lite, riktigt skönt. Medvind hem, tack för det :D

image340Vi har bakat broccolipaj oxå (jag har bakat), den blev väl sådär, men var iallafall ätbar. Chips och dipp väntar när han kommer hem från Alis sen, kanske fuskar jag och tjuväter lite :)

Packat klart och pratat med mamma 3 gånger redan, haha, mycket pyssel har hon för sig lilla mamsen. Ska bli så roligt och ser fram emot 3 härliga dagar i London. Kommer bli toppen. Vi kom på att man inte får ha med sig flaskor med över 100ml i, så det får bli engångsförpackningar. Det är bra att dem har regler och sådär, jag har lite flygskräck :D. Kameran är iallafall nedpackad så hoppas på många fina foton på mina favoriter.

För övrigt har visst pappa en överraskning till mig imorgon, han ska skjutsa ner mamma till göteborg, och så ska han ta med min bil hem.. Jag har en viss känsla av att det kan vara en ny bil, fast bara kanske :). Han har pratat om det några dagar. Jihoo, vad roligt det skulle vara! Min pappa är den bästa. Ni får inte glömma farsdag på söndag heller, viktigt det där att uppvakta de människor som faktiskt satt oss här på jorden. Älskar er mamma & pappa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: