first day of my life

inte öppet?

Kategori: livet

image336Hade inte köpt någonting att dricka eftersom jag antog att systemet var öppet idag, precis som alla andra lördagar. Men icke, så nu får det bli att köpa lite vin från en kompis, går väl an det oxå, men är lite trött på vin nu, hade varit gött med lite cider idag. Men så går det när man inte har ett dugg koll på veckodagarna, och ännu sämre helgdagar och liknande =P

Idag är en bra dag, vi har varit på galgberget, och sen varit hos stefan o rebecka o hämta lite saker vi glömde igår. Kvällen där var mysig igår, lagade mat, drack vin, kolla på idol och snackade strunt, kommer bli toppen att vara grannar, en månad kvar nu bara :D. Glömde förstås att ta med kameran, får bli lite bättre på det nu när jag äntligen fått en. Annars har vi bara lagat mat, glott på en film och slappat under dagen, varit blåsit men fint väder. Var och kollade ännu en boxplats idag men det var ingenting att ha direkt, behöver lite folk omkring mig om jag ska tycka stallivet ska vara roligt. Men jag fortsätter leta, sen får vi se vad som händer.

Nu ska jag ta en långdusch o sen bestämma vad jag ska ha på mig ikväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: