first day of my life

ikväll,

Kategori: livet

ikväll så ska jag till Linn, där tänkte jag sitta med och se på när de andra blir fulla. För jag ska vara nykter, för imorgon kommer mamma och då ska jag vara glad och pigg för det blir att bära en massa lådor och sängen och såvidare. Ska bli så himla skoj. Vi har redan burit dit 6 lådor och packat upp, men de stora sakerna är ju fortfarande kvar.

Fick tapetserat idag oxå i sovrummet av pappas vän, och det blev hur fint som helst, så jävla snyggt. Så tråkigt att vi inte kan få sängstommen nu eftersom den inte finns på lager.. menmen, så är det. Får ju soffan iallafall på fredag och det ska bli hur roligt som helst, den är så fin.

Bäst jag hoppar i duschen nu för sista gången i den här lägenheten.. ojojoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: