first day of my life

Gravid?!

Kategori: livet

Ibland får jag för mig att jag är gravid, vet inte exakt varför, bara kommer en känsla och så går jag och tror det i ett par dagar, speglar mig och känner på magen... Sen går jag till apoteket och köper ett grav-test som visar sig vara negativt, som det varit de 20 gånger innan oxå. Den här gången fick jag för mig det bara för att min mage är svullen, men nu i efterhand förstår jag att det är maten jag lagar som lägger sig där, och inte en bäbis.. Tur det.. Kanske fick jag för mig det för jag drömde att jag och tompa fick en bebbe för några dagar sen, vi hade det jättemysigt, men när jag vaknade hade jag lite panik, inte än liksom. Jag ska ju bli mamma åt en kattbäbis, det räcker gott och väl.

jaja nu vet ni om tidningarna börjar skriva löpsedlar om det! No baby coming our way.

(om det hade varit en bäbis i magen hade den nog inte tyckt om att jag häller i mig 2 flaskor vin i genomsnitt i veckan,-oups-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: