first day of my life

galen.

Kategori: livet

Jag antar att det kommer bli en festkväll på onsdag som slutar på kåren, jag är inte riktigt säker på det men det kan bli så, kanske =P. Mamma kommer ju på torsdag så man får ju vara någorlunda lugn för att palla bära möbler och lådor, men bara jag dricker några glas vatten innan jag somnar så ska det nog inte vara några problem.
Om jag går ut på onsdag ska jag vara såhär glad!

För övrigt lever vi i ett k a o s just nu. Men det gör inte så mycket, det kommer ju bli så bra. Hittade lite fint på DUKA idag oxå som jag kanske ska köpa, fast det finns ju såå mycket fina inredningsbutiker att gå och njuta i, man ska inte stressa köp. Ska iallafall köpa nya handdukar, ny toalettmatta och duschdraperi så snart som möjligt.

Idag är det 26 november och det har fortfarande inte snöat här i Halmstad, jag är besviken. I Motala har det till och med hunnit vara snöstorm. Här bara blåser det, och regnar om man har otur.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: