first day of my life

bakistorsdag

Kategori: livet

Igår var det fest hemma hos Camilla, vi körde fyllelekar och singstar och hade det allmänt mysigt som vi alltid har det. Camilla och hennes rumskompis bjöd på middag, hur gott som helst. Någon slags tacoköttfärsblandning i philadelfiaost och creme fraise och tacokrydda. Sallad och nachos till oxå. Tack Camilla, var skitgott. Vinet flödade och tiden gick hur fort som helst. Drog mot kåren vid 23 och stod i kö en liten sväng. Lagom mycket folk där inne och vi dansade mest hela tiden. Träffade på lite 2or som man inte sett på år och dar, hoppas det blir ändring på det snart, vill ju träffa alla sköna människor.

Sjukt trött idag även om jag fick sova hur länge jag ville. Vaknade vid 10 och sen kunde jag inte somna om. Har lagat lite lunch och ska på mentorsträff snart med Bmanogruppen.

Tompa och jag åt inte någon fyllemat alls igår, första gången det inträffar :D. Kändes bra.

image341 
mina fina flickor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: