first day of my life

vilar lite :D

Kategori: livet


nu har jag städat, och lagt in två tvättar i tvättmaskinerna. nu ligger jag och tar det lugnt en stund, det behöver jag :D ska läsa igenom 4 arbeten tills imorgon och 2 artiklar, jihoo, blää. Fast det är ju ganska lugnt, det är ju bara att läsa, inte så jättejobbigt direkt.

har haft bloggtorka ett tag, inget vettigt alls att prata om, kanske för att jag mår så bra som man kan, nästan.. bara hemlängtan som gör lite ont ibland, men det blir bättre med tiden, mest Landola som drar, henne vill jag vara nära alltid.
image143

Ätit mackaroner, pesto, stekt lök och tonfisk nu, sååå himla gott. mums. pesto har aldrig varit någon favorit, men nu har jag nog ändrat mig, det är faktiskt jättegott i rätt mängd.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: