first day of my life

vart försvann solen?

Kategori: livet


idag när jag och tompa åkte till eurostop för att köpa sprit var det skapligt varmt och fint väder, och nu rätt som det är så regnar det. BORING!
Jag har varit på stan och shoppat upp lite pengar, 1 ny bikini, prickig, skitsnygg, röd/rosa mysbyxor, 2 bhar, trosor, och en kortärmad hoodie, snygg!
image160
Nu ligger vi här som två muppar, tompa äter.. ska nog göra detsamma snart, vet inte vad jag är sugen på bara, hmm.. Ska iväg på klassfest kl 18, ska blir skooooj. Möta upp med tompa och gänget sen på kvällen kanske, om jag känner för att gå ut. Annars stannar jag där och roar mig med dem. inte så lätt när det är två olika roliga fester att gå på, kanske jag hinner med båda, vi får se.

Nu ska vi titta på en film, mysa och lyssna på regnet utanför. det är härligt!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: