first day of my life

tråkdag

Kategori: livet


ligger och läser kurslitteraturen som jag inte läst än, smart som jag är. Men har inte haft någon ork eller lust, fast undra om man någonsin har det.. Ligger fortfarande i sängen, dock varit uppe sen 10, kan inte sova längre anymore, skönt iofs, får man ut lite mer av dagarna. Vi ska träffas och plugga kl 15, tänkte hinna med en promenad och att opponera på elins arbete som vi ska göra imorgon, vara lite effektiv.

Somnade som en stock igår, kommer inte ens ihåg om jag sa godnatt till T. Han stack iväg till jobbet 6 imorse, skönt, kunde jag sträcka ut mig ordentligt och somna om ett par timmar. Fast han är nog rätt så trött när han kommer hem ieftermiddag, tur jag inte är här då =P.

Vill se Al Gores miljöfilm, är lite efter med att se den, men alla säger att den ska vara jättebra.

tillbaka till böckerna nu, och lite lunch kanske, Mmmm.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: