first day of my life

tankar..

Kategori: livet


kommit hem från plugg och en massa prat med flickorna, underbara :D Nu är vi äntligen klara med arbetet, jihoo!

Sitter och filosoferar nu, och nej, jag har väl inte den där ångestklumpen för imorgon men jag tycker fortfarande att det är jobbigt, och det måste jag få tycka oxå.. Det är ju bara så, ingenting som man kan rå för. Sen pratar pappa om att sälja henne, och varje gång jag hör det kommer en klump i magen, har under det här halvåret som jag bara fått träffat henne några gånger i månaden kommit fram till hur mycket hon betyder. Skulle aldrig klara av att sälja henne så att jag kunde se och höra hur det går för henne varje dag, det skulle jag aldrig klara, och där håller nog alla hästmänniskor med mig, det är ju ens barn som man blir tvingad att sälja, och då skulle det skära i hjärtat att ha kvar henne i min närheten... Det är så fruktansvärt svårt!image108

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och mysa, det är jag värd efter en helvetes vecka med massa plugg =) fast varje pluggdag kommer jag Josefin, Monica och Sabina närmare och det är guld värt!

Puss

Kommentarer

  • Sabina säger:

    Lilla vännen! Det låter lite jobbigt det där... Hoppas att du snart kommer bli lite gladare. *Kramar om*

    2007-05-25 | 21:03:27
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här: