first day of my life

sommar ??!

Kategori: livet


det känns som om jag är utomlands på något konstigt vänster.. Det är nog omställningen att bo i lägenhet istället för ute på landet på sommaren, vet inte vad jag tycker bäst om dock, hemma är alltid bäst, tror jag.
Vaknade vid 9, pigg och snorig, somnade ganska tidigt igår, tar på krafterna att inte göra ett skit minsann, haha.
Fast igår var vi ute i solen hela dagen, sen till maxi o. handlade burgare, grönsaker o bröd som vi grillade tillsammans med rebecca, steff, alis, rasmus o sen kom hogla, patrik o. lillrasmus på besök, trevligt.

Somnade till "hotel rwanda", kan inte hålla mig vaken när man ska ligga i sängen och titta, slumrar till jämt..
men det är skönt att somna skapligt för då vaknar man tidigt, kl9 är nog rekord utan alarmet, duktigt av mig =P

låg och tänkte på oskar igår, googlade lite och hittade faktiskt lite om njurproblem. Det kanske kan bli bra iallafall, vi får hoppas det.

nu ska jag koka ägg, göra te och skära lite grönsaker så vi får en bra frukost. mysigt♥

sen blir det bikini och ut på bolmens, ska titta på när alla som jobbat på kåren har spex, har lagtävlingar osv.. de skulle visst få gratis mat oxå, så det skulle tomp o. alis snika till sig.

HA EN BRA DAG.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: