first day of my life

skrattattack

Kategori: livet


Världens underbaraste kväll, att vi inte gjort det här tidigare, korkat :D Tog oss till Monica vid 6 och slurkade ganska fort i oss en 3-4 glas bål var, utan Elin som skulle köra hem till helsingborg till man & barn.
Satt och pratade en stund om strunt och massa skoj tills vi beslutade oss för pizza. Sen plockades godiset fram  efter maten och med det "halmstadspelet" som kan sammanfattas som ett slags monopol. Jag kom 2a av 7 så är ganska nöjd över mig insats =P.Monicabakad jordgubbs- och vaniljpaj käkades oxå upp och sen gosade vi ihop oss i en hög allihopa i soffan! Blablabla och rätt som det var skulle det tas allvarliga kort och det här är jag ju inte det bästa på så varenda kort blev asgarv och roliga miner på oss alla, men då minns vi ju det iallafall, hihi.
Bilder kommer nästa gång moncan är inne på msn så hon kan skicka över dem. En jävligt rolig och intressant kväll med underbara människor, hoppas vi håller kontakten, nu är det bara 5 dagar kvar i princip, sen färdig för denna gång!

Nu ska jag sova och sen upp och packa ihop min lägenhet imorgon, planera om jag ska åka hem redan på onsdag och skriva tentan hemma, vi får se, ska prata med mamma och martina oxå, se vad de säger.

Nu ska jag sova gott som tusan, vakna när tompa kommer instamplandes och sen somna igen ihopkurad i hans famn, det bästa som finns

image163

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: