first day of my life

saker vi såg i bilen

Kategori: livet


nu har vi åkt de 30 milen tillbaka till halmstad. tompa har stuckit iväg till alis för att plugga och jag vilar lite efter bilresan :D. Det gick faktiskt ganska smidigt ner och nissan-stigen var nästan tom, förrutom några dårar på motorcykel som stylade på en bred väg... wooow, hehe.image152

Så satt jag och tomp och pratade om att jag aldrig sett en älg, och ca 5 minuter efter står den där vid vägen och käkar lite gräs, haha, coolt. Det var nog en tjej, för den hade inga horn, men jättefin och stor som faaan =P jag är nöjd. Min första fina älg, hoppas det blir fler i livet, bara jag slipper köra på någon, som jag gjorde med rådjuret bambi på kolmetorpsvägen, stackars lilla rådjur.


Vi såg en shetlandsponny som rullade sig i hagen, mysigt. Och en krockad bil som stod på sidan om vägen.

Nu ska jag slappa lite, tvätta av sminket, kolla om det finns någon mat att laga och sen sova gott.
träff imorgon kl 10.30, pluggplugg.

Puss

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Hej hej tösen!roligt o hitta dej här=) De var kul att se dej o emmy ...att de kom in några roliga den dagen=)..hihi Hade du det bra hemma sen?=)

    2007-05-21 | 09:42:06
    Bloggadress: http://www.evizzan.blogg.se

Kommentera inlägget här: