first day of my life

roomservice

Kategori: livet

image140
ikväll ska tydligen Ebba von Sydow herself vara med på Roomservice, och jag väntar med spänning. Inte för jag är någon idol, inte heller tycker jag illa om henne som måste verkar göra , hon är väl cool, men roomservice är grymt :D älskar kombinationen Johnny&Matthias, det är någonting visst med dem !

pluggat nu, vi har fått en hel del gjort och rätt som det var hade vi ca 5 sidor skrivna fast det bara skulle lämnas in 2-3 tills på måndag =) vi är så effektiva och duktiga så det skriker om det, hihi. Fast ju mer man gör nu desto mer kan man jobba med analysen inför hemtentan sen, det blir bra det :D fast än är det mycket som ska göras, det ska intervjuas och diskuteras och komma fram till nya framtidsförlag på hur det skulle kunna bli bättre, det blir mkt intressant och se vad vi kommer fram till!
image141
Köpt en ny klänning idag på Gina tricot, jättefin, en brun cardigan blev det oxå, en vit väska och 2 skarfs, kände att jag behövde det, ett par nya rosa korta shorts att sola i fanns oxå i påsarna. Imorgon ska jag köpa vin till gotland och packa en massa kläder, brr, det kommer bli kallt men himla roligt på Gotland.
Stef, patte och dave skippar det tråkigt nog, men inte vi, vi härdar ut och ser det som en rolig campingtripp med Alis och Emmie, sköna underbara människor!!

image142

nu måste jag nog äta lite.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: