first day of my life

pissdag

Kategori: livet

image159

Idag känner jag mig sugig och trist!

suck, nu är jag trött, less och nere. Vi har pluggat från 4-21, och varit riktigt effektiva., älskar min grupp, vi har så roligt tillsammans, vilka vänner jag hittat, de är underbara!!
Tompa och jag köpte jordgubbar och glass som vi åt till senaste episoden av lost. Men han är tjurig idag, kan det vara tentaångest som är orsaken, det kan ju inte vara jag eftersom jag är så underbar =P?
Nu ligger han iallafall och sover äntligen så jag slipper höra massa drygheter, suck, ibland är det inte så lätt. Men jag älskar ju honom imorgon för det, blir bara lite mycket ibland, och så ska det ju vara oxå!

Skällde ut pappa idag oxå förrut, varken han eller mamma fattar någonting, blir så trött & ledsen...

blev ledsen nu, och vill gräva ner mig i en jordhög någonstans.
saknar dig landola, om en vecka kommer jag, då äntligen är du min på riktigt igen =)

Imorgon blir det läsa i böckerna och sen plugga med gruppen kl.17, hoppas på att vi blir klara med arbetet.
Vore jävligt skönt. Ska packa ner alla mina saker i lägenheter lördag-söndag, och sen kommer pappa och hjälper oss flytta det till tompa på måndag eftermiddag, ska bli skönt att få det överstökat.
Längtar till hösten, få en lägenhet som bara är våran, Mmm.

nu jag ska lägga mig jämte åskmolnet och somna gott. morgondagens mål är att sova till 12, tidigast =) jag behöver sova.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: