first day of my life

ont i magen

Kategori: livet


Nu har jag varit duktigt och gått en sväng + diskat och bytt sängkläder, så nu kommer jag sova gott inatt :D.
Ska gå iväg till skolan nu och säga hem till tompa på bibblan innan vi sätter oss med diskussionen på vårt arbete. Ska nog gå bra det här!.

Vill äta någonting jättegott ikväll, ska tänka vidare. Har ni några förslag ? äter ju inte kött så det får bli mkt grönsaksaktigt eller fisk av något slag.. hmm.

Har skitont i magen dessutom, usch, det är inte alls roligt, jag som varit duktig och ätit både frukost och lunch idag, då borde det inte bli såhär ju.. -morr-


Förresten har jag inte lånat en krona av mamma o. pappa den här månaden  DUKTIG! Och har ändå klarat mig bra utan att behöva tänka på vad jag gör hela tiden. Man lär sig =). Blir väl värre till hösten igen när jag o. tompa flyttar ihop och ska skaffa massa snyggt till vår lägenhet, kommer gå åt mycket pengar!

Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sluta skriv för helvete!

    2007-05-24 | 16:41:55

Kommentera inlägget här: