first day of my life

nedstämd

Kategori: livet


känner mig helt ensam o. ledsen just nu. Vill bara lägga mig i ett hörn och gråta... vet inte riktigt varför men har en klump i magen,  tror den handlar om Landola, som jag vill vara hos, om vår katt oskar som är sjuk och jag väntar på vad veterinären ska säga, oskar är min bäbis, och om vi måste avliva honom vet jag inte vad jag gör, går och tänker på det helahela tiden, kan inte tänka på någonting annat alls.. image126
Jag är ledse
n över att jag inte fått något jobb i sommar, och måste därför vara fattig och leva på föräldrarna, vill inte det.. jag känner mig ensam utan mina vänner hemma i motala, dem som vet allt utan mig, kan känner sig halv. Jag är ledsen över att jag har riktiga problem med saker jag inte vill prata om här, jag vill inte tänka som jag gör, men det bara är så, jag vill bara kunna slappna av och ta allt som det kommer, men det går bara inte. Saker som har hänt i mitt liv har fått mig att ta avstånd från det, och det har fått mig att inte lita på människor.. mina tidigare förhållanden har på olika sätt fått mig rädd, och saker som händer hemma vill jag bara ta avstånd ifrån.. jag vet inte .... känns som jag bara vill skrika, ringa någon som inte vet någonting om mig och bara prata i timtal, bara berätta allt jag tänker.. det går över, jag är bara trött och hungrig.. och orolig.

bara en himla dum dag helt enkelt, tur jag är ensam så jag kan gråta av mig och sen må bra igen.

puss

Kommentarer

  • Eve säger:

    Det ordnar sig!!! Massa varma kramar

    2007-05-02 | 21:48:55

Kommentera inlägget här: