first day of my life

morgonskit

Kategori: livet


Martina sms:ade vid 9 så det var bara att gå upp då, kunde inte somna om. Slöglor på "Hata göteborg", men har lagt ner nu, riktigt dålig.. Pratar med ems på msn, och snart ska jag väl ta mig i kragen och sticka iväg "hem" till mig och packa lådor och bära hit dem, så får pappa ta soffan och sängen och sådär imorgon när han kommer med sin monstertruck =P.

Sovit illa inatt, tompa var kalasfull och somnade i soffan för han mådde illa, haha.. Sen drömde jag att Landola skadat sig i hagen när jag kom hem och var tvungen att avlivas för hon hade skurit upp sig på en glasgrej så hela högersidan var öppen in till magen typ, skitotäckt. Grät massa när jag vaknade, skumt när det blir sådär.. men hon mår ju bra, tack och lov, min pärla.

godmorgon,

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: