first day of my life

morgon/natt

Kategori: livet


Varken jag eller tompa kunde somna inatt, vet inte varför. Det åskade och regnade utanför så vi låg och myste massa istället.. Nu är man uppe igen, iväg till skolan för lite redovisning, brukar alltid vara nervös annars inför sånt men det känns lugnt idag, fick tack och lov inte så mycket att säga -phew-. Och T får ligga kvar och sova, fuck.. Men imorgon är det min tur igen, hehe.

Ska hem sen och bara slappa för mig själv, läsa en bok och titta på tv! Nu är det slut med pluggandet, yeaaah.

Har lite separationsångest över att halvåret med den här klassen är slut, vi har ju haft det så roligt, och oooj vilka disussioner vi haft, det har hjälpt mig utvecklats massor.. snyft... kunde vi inte haft det såhär bra några år till.


Neeh bäst jag tar på min någonting, och hoppar in i bilen, orkar inte gå den lama 1 km till skolan såhär tidigt, L A T!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: