first day of my life

missing you

Kategori: livet


tyler hilton - missing you. Älskar den låten, får mig att tänka på hösten o allt ledsamt, men vissa stunder var underbara, och nu har jag ju honom bara för mig själv :D

packat upp väskan, men disken står fortfarande i diskhon, orkar inte. Ska sminka till mig lite nu och ta på mig kläder, sen är det promenad iväg till skolan, skönt att komma ut lite, varit dödsseg idag, men det ska ju vara såna dagar ibland oxå.
image154
Nu har jag 165:- kvar tills på fredag, det ska jag nog klara. Är så himla kaksugen, kanske ska jag baka kladdkaka ikväll.. vi får se. Blir nog iallafall fiskpinnar och potatismos till middag, mumma.
haha, kan det vara mensvecka pågång, får ju inte det p.g.a. mina minipiller men hormonerna finns ju kvar i kroppen.. bra, har jag något att skylla på när jag vill äta massa fett =P

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: