first day of my life

magfredag

Kategori: livet


ligger med datorn i sängen och slappar. har ont i magen, och sen är jag ganska trött så ligger mest här och slappar, ska titta på nyheterna och efter 10 nu tänkte jag..

Gårdagen var en tompa & joanna dag :D vi myste lite med alis o. emmie först, och var sen nere vid östra stranden och tittade på när stefan och hogla kitade, fast det var mest draken som åkte fram o. tillbaka där i luften, hihi. men det är ju alltid svårt i början, dem blir nog grymma till sommaren. Sen åkte vi till maxi o handla lite mat, skagenpanna med wok o. grönsaker tillsammans med pasta, sjukt gott. sen tittade vi på film, men somnade ifrån både den o varandra ganska snabbt, hihi, tror vi somnade vid 23, men det var väl tur för han skulle upp och jobba halv 6 imorse, ojojoj.

idag blir det sol på bolmens, men först ska jag iväg till mitt crib och kolla om mina böcker från adlibris kommit, hoppashoppas, måste ha läst dem tills på måndag. nu kör vi.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: