first day of my life

lååång dag

Kategori: livet


haha helt slut efter 4 timmars skola.. förståligt dock då jag bara ätit ett päron och en magnumglass som för övrigt var sjukt god, Ska koka mig lite spagetti nu, o äta tonfisk om det finns ngn kvar, sen ska jag slappa och åka till maxi för att handla på mig riktig maaaaat.

ikväll blir det soffan i min ensamhet, ska bli skönt. tompa ska på överlämning med sin klass o. vara kalasfull kan jag tänka mig. då passar jag på att äta vad jag vill, dra på mig pyjamas och bara ta det lugnt, det behöver jag. kommer bli tufft nu i skolan, suck. Men nästa fredag åker vi till Gotland iallafall, skojskoj, och helgen efter det är det bal för martina.

Imorgon ska jag upp 8 o. åka iväg med min grupp till monicas skola och börja med vår fallstudie som är vårt arbete dessa 4 veckor som är kvar. ska bli väldigt intressant :D

måste äta.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: