first day of my life

kvällsmys

Kategori: livet


tompa sitter och pillar på mina fötter medan han tittar på CSI, jag bloggar lite och glor runt på lägenheter, verkar vara en omöjlighet att hitta en 2a här i stan.. suck. men det löser sig nog säkert.
Åkte iväg och packade ihop lite iallafall sen, plockade ner saker i köket och i bokhyllan, hoppas pappa kan komma ner och hämta det jag inte vill ha här nere.

Ätit spagetti och qournfärssås, hur gott som helst, riktig husmanskost. mumma!
image153
Mår riktigt bra i kropp och själ just nu, känner mig nöjd över tillvaron och är kär och galen i den finaste pojken på jorden. Svårt att förklara hur det känns, bara ett lugn liksom, man vet att man hittat hem :D. Saknar dock Landola, självklart, och det kommer jag nog alltid göra, förrutom när jag har henne nära. Men snart är det dags att bli motalabo för ett par månader och det känns riktigt bra faktiskt, får tompa och jag vår sommar tillsammans =)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: