first day of my life

kvällskvist

Kategori: livet


jaha, så satt man vid datorn igen... Alla var jättefina och vackra när de gick runt torget. Nu äter de nog god mat och dricker massa cider, skoj för dem :D

Sitter och kollar runt bland lite bloggar, tidsfördriv. Mamma och pappa har en massa vänner här på besök = fest för dem ikväll. Även tompa♥ är iväg och festar med robban, och här sitter jag. hihi, iofs självförvållat men tycker lite synd om mig själv ändå =P Ska åka iväg och hyra en film strax tror jag, en riktig tjejig sak att titta på ikväll.


image150Imorgon ska jag upp och rida dressyrlektion kl9 så det blir stallet kl8, -gäsp-. Sen bär det nog iväg mot Halmstad skapligt, för att ha söndagskvällen för oss själva, mysa och kramas, blir ju massa annat man gör här hemma, även om vi sover tillsammans ändå, kan inte sova ensam nu för tiden, känns bara konstigt och ensamt!.

Kanske jag ska hyra "the notebook", älskar den filmen. Riktig kärlek :)


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: