first day of my life

inne igen

Kategori: livet


sådär ja, 4 timmr i gassande sol får räcka för idag, man måste ju ta det lugnt såhär i början.. Idag var det en himla massa folk på bolmens och jag vågade ta av mig både tröja o. byxor även fast det inte riktigt är sommar, men hey, benen o. rumpan behöver ju oxå lite färg.
Skönt att ligga ute men man blir så himla trött. kanske är det för jag bara ätit frukost, ska nog ta mig lite tonfisk o broccoli snart, mumma. tar ju inte så lång tid att koka..

suck, måste städa, igen.. kläder överallt. men disken orkar jag fan inte med! det får någon annan (tompa) göra. ikväll blir det nog rundgång hos lite folk som fyller år, vi har både Lisa imkv2an som bor i samma hus här, ngn Oskar som T känner och Kaj på Nyhem, kan bli roligt, men festen får vänta till Gotland, måste spara både på pengar och suget!

nepp, nu ska jag äta, städa, vila och duscha.

tjipp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: