first day of my life

hjärtsnörp

Kategori: livet


Mamma ringde precis och berättade vad veterinären sagt, Oskar mår inte alls bra, det visar på proverna att han har fel på njurarna.. Det känns så jobbigt att inte vara hemma nu om vi måste bestämma att han inte ska få leva längre.. Men det är svårt att säga hur det kommer bli, han får speciell mat nu och går på anibiotika om det är så att njurarna reagerar på en infektion i kroppen.
Det kan oxå vara medfött och utvecklats nu till någonting farligt, eller så kan det vara ngt akut som kan försvinna med hjälp av en anabola sterioidspruta.. stackars lilla fina älskade Oskar, min prins på fyra ben. känner mig helt tom o. sorgsen, trodde att vi skulle få slippa vara ledsna över honom, han är ju så stark och stor och macho, men så är det ju inte.. gått ner från 10kg till 4,3kg på bara några månader..
Ohh vad jag vill att han ska bli frisk, han är så viktig för mig, min älskade vän :(

image130

tänker på dig sötaste, du är ju bara 6 år, hela livet framför dig. se till att bli frisk och tjock o. fet nu igen. precis så som vi vill ha dig. Låt oss slippa ta några svåra beslut, vi vill ha dig hos oss, du är det bästa vi har.
älskar dig tjockis! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: