first day of my life

hemtentan

Kategori: livet

En skriven sida nu på hemtentan, 2,3 st kvar. Det här kommer gå galant :D Förhoppningsvis kan jag vara klar med den tills onsdag kväll iallafall, så ska jag fixa här och städa tompas lägenhet och sådär innan vi drar hemåt.
Idag var jag uppe halv10 och pluggade med gruppen en stund, effektiva som vi är var vi klara vid halv1, så sen satt jag och tompa på bibblan i 3timmar och pluggade, duktiga!

Pappa kommer snart, ska bli skönt att få ur de stora sakerna ur lägenheten så att jag kan börja städa. Sen är det snart tom och klar för överlämning av nycklarna. Inte mycket nytta jag hade av den där lägenheten, hihi, menmen.

Har några bilder ifrån i lördags om någon är intresserad, hihi. flamsigt och kul var det ju iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: