first day of my life

hemma i motown

Kategori: livet


kom hem vid 4, åkte direkt till stallet och pussade på min älskling på 4 ben, hon var lika vacker som vanligt. Men hon är alltid lite misstänksam vem jag är de första minuterna, men sen verkar allt bra och hon blir lika go som vanligt. Gud vad jag älskar den där varelsen, svårt att förklara!.. Tog en tur i skogen, galopp på skogsvägar, kan inte bli så mycket bättre än så.

åkte hem igen efter jag och landola ätit lite gräs och myst, åt middag med mamma, pappa, och martina. mamma hade lagat grillad tonfisk, bulgur och grönbladswok, sååå himla gott :D och nog det nyttigaste jag ätit på ett par veckor nu, hihi.
image147
Nu ska jag snart lägga mig och titta på top model-finalen, mkt spännande :D



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: