first day of my life

hej då älsklingar

Kategori: livet


detta inlägg tillägnar jag mina tre solstrålar som varit mina vänner och stöttepelare det här halvåret :D Att jag skulle träffa nya vänner det visste jag väl, men att det skulle bli såhär bra, det kunde jag aldrig tro! Vi är så olika men ändå så kompletterar vi varandra på ett underbart sätt. TACK för allt ni gett mig, jag kunde inte ha önskat mig att hitta bättre vänner, ni är världens bästa!image177

Vi har haft hejdå grillning på östra stranden idag, grillade korv och åt kladdkaka :D urmysigt. När det blev kallt drog vi vidare till skolan där Monica och Sabina skulle fortsätta skriva på tentan en liten stund, snackade skit och skrattade, som vi alltid gör! :D När jag gick hem när vi sagt hej då rann det tårar utför kinderna, har separationsångest och hoppas verkligen vi kommer träffas så mycket det bara går i sommar!

Jag älskar er, ni har gjort min vardag roligare, och ni har inpirerat mig att tro på mig själv! Vi har gjort det här tillsammans, och fan vad bra vi är ♥.
Hoppas på många dagar tillsammans med er i framtiden.



image172






Monica i grönt,Josefin i rosa och Sabina jämte mig till vänster ♣ !
Här är även Louise, Ingvar och Elin med, underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: