first day of my life

ge mig vita stränder och barfotamys

Kategori: livet


tänk om man bara kunde vinna en miljon, göra klart skolan och sen dra utomlands i några månader. Jag är lagom trött på att plugga, på all stress och ångest som det medför. Jag vill bara ta det lugnt, ligga på en sandstrand och dricka massa sprit =) bada i saltvatten och förstöra hela håret, och gå på mysiga resaturanger på kvällarna i knappt ingenting på sig. Vill ha värme, sol, fest, hotellfrukost och shoppning. Allt som finns utomlands. Avundas Lii som hänger på magaluf hela sommaren och får uppleva allt underbart ! Hoppas du har det underbart gullet, tänker på dig här hemma!

image157

Jag forsätter väl skriva på min komplettering, drömmer mig bort till bättre väder och vackra stränder!

Kommentarer

  • lii säger:

    tack vännen, tänker på er där hemma också. :) massa puss!

    2007-05-24 | 19:19:24

Kommentera inlägget här: