first day of my life

fyllebunt :D

Kategori: livet


tompa och martina var riktigt jättefulla när jag hämtade dem, haha.
Och eftersom tompa sa att han "absolut inte" var så full så undrar jag vad han gjorde ute med bara en filt sittandes/liggandes gömd bakom hästtransporten i trädgården.. haha, minsann, konstigt det där =P
Vissa straffar gud direkt som det brukar låta, han mådde dock ganska bra idag, attans, hehe.

Ridit lektion imorse, -gäsp-, vad uppe kl 07.30, inte alls så kul! Men lektionen gick toppen och Landola gick som en dröm. Älskar henne♥. Jobbigt att åka ifrån henne, igen, men nu är det bara 1½ vecka kvar, sen finns jag här för henne varendaste dag, ska bli toppen , ohh vad vi ska ha roligt:D
Ska tillbaka dit snart och mocka och släppa ut dem, sen åker jag o. T mot Halmstad igen, de sista veckorna plugg nu, sen är det ÖVER för denna gång, ser dock fram emot hösten med nya utmaningar.

Nu ska jag duscha och packa ordning så allt är klart sen.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: