first day of my life

fredag kväll

Kategori: livet


ohh så var det kväll igen, haft en mycket bra motaladag :D
vaknade med min sexiga man jämte mig, så gick vi upp och in i stugan för att glo på nyhetsmorgon med mamma och äta frukost!

Jag o. ems var på Mcdonken och fikade förrut, älskar deras muffins eftersom det finns hela chokladbitar i den, muuuums. Sen skjutsade jag henne till stallet och jag åkte hem för att byta om. Drog till landola jag med och hängde där några timmar. Landola hade en mycket bra dag och gosade massa, älskar de dagarna, då skulle jag kunna vara i stallet heeeela dagen, fast jag var hungrig så åkte hem och fick potatismos, gryta med morötter och lök o. saker i och så qournfileer till, hur gott som helst, tack papsen!
Inte riktigt den maten man är van vid hemma i hushållet Tompa/Joanna, hihi.

Varit och solat nu med martina, ska lägga mig i soffan och titta på "the departed" med familjen, har ju fortfarande inte sett den. annars blir det nog luuugnt ikväll, imorgon ska jag och emsan till sharpman och köpa lite nödvändigheter till våra små hästar ♥.

snart är det balen, ska bli roooligt.

puss,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: