first day of my life

filmdax

Kategori: livet

image129

nu har jag tittat klart på tvn för idag och lägger mig i sängen med datorn framför mig och tittar på film nu, "Mozart and the Whale" med Josh Hartnett, en hunk. Jag får ju ta en reserv för kvällen nu när inte tomp är här. Ska titta på den och krypa ner, jag känner mig sjuk, eller förkyld eller något, hoppas det blir bättre tills imorgon, ska ju iväg på morgonen. Sen har vi tvätt-tid kl.11 och förhoppningsvis är det fint väder så att vi kan ligga på bolmens och sola. Jag har köpt nytt sköljmedel som luktar sommar, MUMS.

det är roligt med tompa, även om jag är trött/tjurig/sjuk idag så säger han bara "älskar dig, ses om en stund", han vet att det går över och att det inte handlar om honom, utan han beter sig bara som en riktig pojkvän :D, eller så orkar han bara inte höra på mig, hehe. det vore ju inte första gången, typiskt manligt.. tycker ändå han borde vara hemma här istället för att festa en massa, jag vill ju oxå, men orkar inte.. -morr-

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: