first day of my life

en liten tröst

Kategori: livet

image136


hittade en fin bild från katthimlen, där får han träffa massa coola katter, han kommer må bra där uppe :D...men vi hade hellre haft dig här nere orre-borre, men ibland får man inte som man vill, det är en del av livet, ibland får man inte riktigt som man önskar, det är ju så, hur gärna man än vill ändra på det!.

det är inte lätt när det är svårt.. har precis diskuterat en massa med en bästa vän, det blir bara värre och värre ju mer jag säger, och det handlar om mina känslor, som kanske är helt ute och cyklar, men jag kan ändå inte rå för dem. Det handlar bara om en vilja att kunna ta hand om henne själv, och en vilja att jag o. martina ska göra det tillsammans, hon och jag, som vi alltid gjort!! Jag hade mer än gärna tagit med henne hit med till Halmstad. jag skulle absolut vilja och hinna med det, det skulle vara underbart, men martina ville ha henne hemma, och snart flyttar jag hem och kan ta hand om henne igen, och det ska bli så skönt, äntligen någonting jag kan ta hand om, här nere känner man sig bara hjälplös.

världens värsta dag !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: