first day of my life

effektiv morgon

Kategori: livet


vaknar av att det knackar på dörren, fel dörr tänker jag och vänder på mig... hör nycklarna i låser, tänker att det är tompa som slutat tidigare.. icke, in stiger en söt farbror från NCC och ska byta ett himla filter, haha, och där ligger jag o gryr mig i ingenting! ojojoj.
image125

Nu har jag iallafall hunnit betala räkningar, ringt till ägaren av min lägenhet och sagt upp den till 1 juni, så det här blev sista hyran,  tur det för i juni har vi bara 3500 att leva på, lite skraltigt!
Nu ska jag duscha och sen springa iväg till skolan, trist för det är fint väder idag, hade man kunnat sola lite, kanske ska dra en runda till meddo sen, och handla ska jag oxå, storhandling får det bli, har absolut ingenting i kyskåpet, så nu sitter jag här hungrig och trött, bäst att göra någonting åt saken.

men först, den dagliga bloggrundan såklart.

godmorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: