first day of my life

dödens trött

Kategori: livet


ohh herregud, jag tror jag svimmar av trötthet. Pluggat hela dagen, ätit lite lunch, varit och intervjuat på monicas jobb, och uppepå detta gått på stan med tompa för att leta kläder till honom. mest kräsna människan jag mött, därför blev jag rätt som det är trött, tjurig och hungrig :D men jag höll mig snäll och åkte direkt efter att jag släppt av honom för att gå och träna med pattepung till maxi, idag ska vi laga pastasallad med tonfisk. Mmmm.

tror vi ska spela lite poker ikväll med lite folk, om jag orkar, ska lägga mig och vila en stund nu, titta klart på "crash" som jag somnade till igår...

arbetet går sakta men säkert framåt och snart åker vi till gotland, ska bli riktigt skoj, imorgon måste jag åka till systemet och köpa vin!.. sen packa lite och sådär oxå..

bloggar kanske senare,

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: