first day of my life

dansa i neon

Kategori: livet


Jihoo, nu var jag i princip klar med hemtentan. Ska kolla igenom den på fredag igen, se om det är något som behöver ändras, men känner mig rätt så nöjd, strävar ju bara efter ett G denna gång, och det borde jag få nu! Har varit sjukt effektiv den sista veckan, till och med så mina gruppsötnosar börjar undrar vad det är för fel på mig, hihi. Jag laddar ju ur det sista nu innan sommarlovet. Ska bli underbart att åka hem på fredag. Sen är jag leeeedig, bara lite småtjafs jag ska göra här och där.

Systeryster tar studenten nästa torsdag, kan inte förstå att hon är så gammal, hur gick det till ? Och hur kan det vara 3 år sedan jag tog studenten ? Då var jag fortfarande ihop med mig ex innan mitt nuvarande ex, got it ? Och det känns som en hel evighet sen, vart tog tiden vägen? Hmm, skrämmande!!

Har grillat med Alis och Emmie ikväll, vegkorv och bröd, vi orkade inte göra någonting seriöst idag :D De hade varit på Ullared och köpt massa skoj, dit får vi ta en runda i höst för att köpa saker till lägenheter, billigt på bra, tycker vi om !!


Nu kom tompa, mysa och titta på en film kanske, ska upp kl halv 8 imorgon och redovisa vårt arbete och opppnera på ett annat arbete, gäsp. Sen ska jag hem och sova igen, hihi. Fan det är som en stor sten lyfts bort från mina axlar, 20p på högskolan antagligen klara, JIHOOOO. Och jag som trodde jag aldrig skulle klara av det, pyttsan, jag är grym!

Puss

Kommentarer

  • Sabina säger:

    Ja, det är det sötis! Riktigt grym! =)

    2007-05-30 | 07:00:11

Kommentera inlägget här: