first day of my life

vägran

Kategori: livet


jag vägrar gå ut, det blåser orkan i princip och snöregnar.. jag har kjol och converse, och jag vill inte bli blöt.. kan ju lite gärna sitta här och roa mig då. Halmstad är skit när det blåser, man kan ju knappt gå ut utan att vara rädd för att få träd och tegelstenar i huvudet. Inatt trodde jag att höghuset skulle blåsa bort, eller iallafall fönsterna, läskigt, tur jag hade T jämte mig, och min bäddmadrass för den delen.

Tänkte jag skulle beställa hem IKEA-katalogen, bara för skoj skull.. kan jag fantisera mig bort och inreda min fina, lagom stora lägenhet som jag någongång kommer att ha :D

längtar till våren och ballerinasko-season.. Mmmm. Fast iår ska jag köpa lite fina pumps oxå, för att slippa stå på tå när  jag ska pussas, det är hiskeligt vad lång han är, vaderna är vältränade vid det här laget =P

att snoka runt bland bloggar kan kanske vara det mest underhållande tidsfördrivet när man inte har någonting bättre för sig! underbart. och alltid lär man sig någonting nytt oxå.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: