first day of my life

underbart

Kategori: livet


dagen har varit helt underbar, legat ute på bolmensplan och premiärsolat i bikini.. jeansen behöll jag på, det var ju dock lite kallt. Prat med fina vänner och stekande sol, länge sedan som man mådde såhär bra innifrån och ut, jag känner mig så lycklig, tompan och mina vänner gör mig glad :D

107588-43

gick till maxi förrut jag o T och köpte saker till pastasalladen vi gjorde sen. nu har vi duschat och lagt oss för att titta på american idol. finns det ett mysigare och roligare sätt att avsluta dagen ?!.. sjukt pinsamma människor som hur gärna som helst vill visa upp sina talanger..


godnatt, imorgon är det föreläsning, kanske, inte bestämt om jag ska sola lite istället och mysa, har ju inte fått böckerna än iallafall..

idag fyller mamma år, GRATTIS världens bästa. fast vi ska fira henne i påsk istället när alla är hemma..
rickard är förresten med sarah i madrid och har det mysigt, jag vill oxå åka iväg på romantisk weekend, hmm.. undrar när man kommer ha pengar till det minsann.

måste skaffa jobb hemma i motala i sommar, måste ha pengar.. inte roligt att leva på mamma o pappa, även om de gärna vill ha mig hemma såklart. jag har nog världens bästa familj.

nu ska jag pussas och sen sova gott,

107588-30

Kommentarer


Kommentera inlägget här: