first day of my life

trudiluu

Kategori: livet


nu är jag vaken. kl 10, precis som jag bestämt mig för :D
Idag ska jag plugga på bibblan är planen, måste läsa den där förbaskade boken nu, imorgon är det seminarie igen,kul om man kan bidra med någonting smart =P. På torsdag bär det av till motown, once again med steff o tompa, skönt.

JAG KLARADE TENTAN. så nu har jag 5 klarade poäng iallafall. Jihoo. alla i min grupp klarade den, grattis till oss!!
Var sjukligt nervös när jag skule hämta ut den igår. Tänk om det stått U istället för G, hade jag då struntat i hela skiten och flyttat hem igen, eller hade jag kämpat vidare, det är frågan. Jävligt trist att missa första tentan, då vet man ju att man inte är suited för studentlivet, eller får en känsla att det är så iallafall. menmen, nu var jag ju världens smartaste och fixade det där utan problem (NOT!).

Dags att väcka Tommie T, jag vill ta en promenad och sen måste han hjälpa mig fylla på luft i däcken, det är snart punka på ett av framdäcken, det kan inte vara så bra.

Dags för min bloggrunda, se vad mina älskade offentliga dagboksskrivare har att erbjuda för smaskiga detaljer idag, inte så många antagligen, brukar vara rätt så rumsrent. Sluta upp med det :D!

Puss och glad tisdag

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej Joanna! Du har blivit utmanad av mig, läs min blogg för mer info ;) Kramkram

    2007-03-06 | 11:03:20
    Bloggadress: http://maddies.blogg.se
  • Madeleine säger:

    Hej Joanna! Du har blivit utmanad av mig, läs min blogg för mer info ;) Kramkram

    2007-03-06 | 11:03:27
    Bloggadress: http://maddies.blogg.se

Kommentera inlägget här: