first day of my life

trött som tusan

Kategori: livet


idag är inte en så bra dag. Kunde inte somna förren vid 5 inatt av någon anledning, så jag har varit jättetrött och på tråkigt humör hela dagen. Men det var sol och fint några timmar mitt på dagen så då var tompan och jag ute och gick en sväng och hälsade på alis som hade varit uppe och festat till kl 8 imorse -gäsp-.

Det är jobbigt, suck. har en såndär dum känsla i kroppen, det är inte alls bra, men alltid löser sig ju, det brukar göra det iallafall, på något konstigt sätt! Man lever sitt lilla liv här nere, och jag har knappt fortfarande fattat att jag bor ensam och måste klara mig själv. Jag har alltid haft mamma och pappa som mina beskyddare och nu står jag på egna ben. Det är roligt, men väldigt läskigt på samma gång, och ibland blir man bara ledsen och trött och vill bara ligga hemma i motala och mysa och känna sig viktig och behövd. Det här studentlivet är så rotlöst. man vet knappt vilken dag det är, knappt vilken månad det är... mars har jag för mig :D.. ska försöka få mig lite bättre rutiner och plugga varje dag lite, så man slipper ha allt sen i slutet! ansvarsfullt gjort av mig.

Nu ska jag nog titta på alfha dog med Justin Timberlake, stefan sa att den var bra, får väl testa och se.
kommer nog somna, helt borta i huvudet!

hatar när inte saker är bra, blir så ledsen..

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: