first day of my life

syster bus =P

Kategori: livet


imorgon kväll kommer martina och ska leka med oss :D så stannar hon ända tills onsdag och joinar oss när vi åker hem till motala igen för att fira påsk hos familjen.. Det betyder att jag får träffa henne varje dag i 1½ vecka, jihoo, vad vi ska ha mysigt. Hoppas på fint väder så vi kan ligga ute och ta det lugnt och slappa. Blir nog att vi sover här hemma hos tompa allihopa, så litet hos mig och så är det lite svårt att laga mat till fler i mitt minikök, fast vi får se.

T är nere och fixar tvätten, jag orka inte, stannar här och käkar en extra drops watermelon :D

nu kom han, bäst han får sitta här och plugga klart så jag får sova ngngång. så irriterande att det varit massa sport på tv den här veckan, hela tisdagen gick bort och idag var det oxå hockey på 5an.. -morr-
Får sätta på en film eller ngt.

idag åt jag en fullkornspizza med pesto, goood vad god den är, fast orkade inte riktigt hela, bakis som tusan idag, och så har jag legat ute på bolmensplan med stefan o gänget, då blev det varken mat eller vatten, vilken nog inte var så smart.. men det är lätt att vara efterklok.

puss i påsk,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: