first day of my life

spring

Kategori: livet


sitter i skolan men huvudet är heeelt tomt just nu, vet inte varför, åt ju frukost och sov precis lagom länge.. Kanske är det för att det är så fint väder...
Jag skippar iallafall plugget nu någon timme och drar hem och tar på min joggingskorna och åker ut till tylösand och springer.. behöver få lite enrgi i kroppen. Sen hem och laga lunch och sen mer plugg.

Det känns sådär just nu.. jag längtar hem massamassa!! Kanske borde jag åka hem och plugga hemma, fast jag vet ju att jag inte kommer plugga då.. bättre jag väntar till nästa vecka och åker hem då!...

Om en vecka fyller mamma år :D gamling. Fast vi ska fira henne när jag kommer hem istället, hon ville inte fylla när inte jag var hemma, Mm jag älskar min mamma. Ska köpa någonting fint åt henne.

ångest över sommaren, har inget jobb... motala blir det iallafall, det känns som det bästa alternativet!

nu ska jag vara hurtig, bye
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: